Alap helyzetben minden esetben a helyszínen próbálom elhárítani a hibákat, a lehető leggyorsabb kiszállással. Ugyanakkor nem tudok egyszerre több helyen lenni, ezért sajnos nem minden esetben tudok azonnal indulni Önhöz, hogy megkezdjem a hibajavítást. De megnyugtathatom, az elmúlt évek tapasztalatai alapján ügyfeleim azért is választottak végül engem, mert nagyon kevés esettől eltekintve szinte minden esetben tudtunk találni olyan időpontot a kiszállásra, ami mindkét félnek megfelelő volt.

A hibakeresést és javítást tehát első körben mindig a helyszínen próbálom elvégezni, ezért Önnek nem kell fáradnia a számítógép vagy eszköz szállításával. Amennyiben viszont a hiba hosszabb tesztelést igényel, vagy komolyabb alkatrészcserére van szükség, ami már a helyszínen nem megoldható, ez esetben kedvező feltételekkel és határidővel vállalom az elszállítást igénylő számítógép vagy eszköz javítását, immáron nem a helyszínen, hanem a műhelyemben.

Telefon: +36 70 2 26 27 26 (munkanapokon 8:00–17:00 között hívható)
Callcenter: +36 72 200 686 (éjjel-nappal hívható)
Email: info@exinfo.hu